Dodatki – kostki, struny, wzmacniacze
Struny:
RotoSound – Jazz Bass 77 flatwound (płaskie ranty) i RotoSound – Superwound 606 & 707.
Kostki do gry:
Martin – Heavy (niebieskie Hard).
Wzmacniacze (Amp):
wzmacniacz – head, kolumna (głośnik) – cabinet, całość w jednej obudowie -combo.
Wczesne lata, do ok. 1973:
1x HH IC 100 W – head o mocy 100 W
1X Orange OR120 – head o mocy 120 W
1x Orange 4×12 inch (JBL 4560 BK) bass bin – moc 240 W
oraz Schaller – pedał głośności
1972-74
Orange AD-200B – head o mocy 200 W
Orange PCC 412 (4×12 inch) – głośniki o mocy 240 W
oraz Schaller – pedał głośności
1973-76
3 x Acoustic 370 – head o mocy 240 W
3 x Acoustic 301 (1×1″) Reflex – głośnik o mocy 300 W
Trasa Sheer Heart Attack:
2x HiWatt – head
2xSound City 4 x 12 inch (Gauss) – głośniki o mocy 160 W
Trasa A Night at the Opera, 1976-1979
5 x Acoustic corp. 371 – head 370 + 301 głośnik
3 x Acoustic – głośniki
2 x Sound City Gauss 4″ x 12″ – głośniki
1 x Cornish (?) bespoke control – pedał z efektami wykonany na zamówienie przez Pete’a Cornisha
1976/1977
5 x Bass Amp Splitter Pete Cornish
Trasy: The Game, Hot Space, The Works
Alembic F-2B – przedwzmacniacz
dbx 160 compressor-limiter – kompresor, limiter do kompleksowej kontroli dynamiki w warunkach studyjnych i koncertowych.
Cornish power supply – zasilacz
Cornish switching panel – panel przełączników
Pete Cornish Bass Effects Rack – produkt wykonany na zamówienie Johna
Klark Teknik graphic equaliser – korektor graficzny
Martin Heavy – kostka do gry
Peavey speaker cabinets – głośniki
Peterson strobe tuners – tuner stroboskopowy do strojenia gitary
Rotosound – struny basowe
Sunn 215-BH – (2×15″) – głośniki o mocy 300 W
Sunn 412-L – (4×12″) – głośniki o mocy 300 W
1986-91
Głośnik SWR